Zdrava prehrana ima izjemno velik vpliv na zdravje in počutje človeka. Prav na ta način se hitro izognemo mnogim zdravstvenim težavam, tako da je kot preventiva naravnost nepogrešljiva. Seveda pa vzdrževanje zdravih prehranskih navad ni enostavno, še posebej ne za tiste, ki tega niso od vedno vajeni. Če bo treba jedilnik prilagoditi, bo z načrtovanjem obrokov verjetno kar nekaj težav. Predvsem zdrava večerja je lahko velik izziv, če moramo svoje prehranske navade hitro spremeniti. Ravno za večerjo smo namreč vajeni jesti veliko, kar velja za tiste, ki na svoj jedilnik ne pazijo kaj preveč. Tako bo zdrava večerja pomenila veliko prilagoditev, ki sprva nekoliko otežuje vzdrževanje zdravih prehranskih navad. Vse prilagoditve pa je treba opraviti celovito, torej ob večerji prilagodimo tudi ostale obroke v dnevu, da telesu zagotovimo ustrezen vnos nujnih hranil, hkrati pa dobro potešimo svoj apetit. Tako bo zdrava večerja le še pika na i obrokom, ki jih zaužijemo preko dneva, prilagoditve pa ne bodo tako težke.

Kaj vključuje zdrava večerja?

V izhodišču je pomembno predvsem to, da zdrava večerja ne vsebuje toliko hrane. Gre za manjši obrok, s katerim se nasitimo pred spanjem. V tem času ne potrebujemo dodatne energije, prav tako nočemo obremenjevati organizma tik pred počitkom. Zdrava večerja torej ni posebej obilna in ne vključuje kakšnih težkih živil, ki bi obremenjevala prebavo. Že s temi enostavnimi prilagoditvami lahko obrok močno izboljšamo in naredimo velik korak proti zdravim prehranskim navadam, ne da bi se sploh posvečali izbiri konkretnih izdelkov oziroma živil. Privoščimo si kakšno lahko hrano, priljubljene so recimo solate, pa tudi žitarice in pekovski izdelki. Seveda imamo veliko svobode, če znamo nadzirati vnos kalorij in ključnih hranil ter imamo dober nadzor nad časom večerje in svojim spanjem. Tako zdrava večerja ne bo zahtevala velikih prilagoditev, le nekaj splošnih načel je treba poznati. Na spletni strani lineasnella.si lahko preberete veliko prispevkov na temo zdravega hujšanja.

By glavni