Kakovostno tiskanje v večjih nakladah

Včasih je treba pri tiskanju zagotoviti dodatno kakovost, saj stavimo prav na to – končni izdelek mora biti brezhiben, da s tem predstavlja tudi vrednote podjetja, ki tiskovine uporablja. To sicer ne velja v prav vsakem primeru, včasih damo več na ceno in količino, to so recimo kakšni nizkocenovni reklamni letaki, pri katerih imamo to nalogo, da jih uspemo razdati čim več. A prav tako imamo pogosto opravka z materiali, ki jih moramo pripraviti zelo vestno, saj je njihova kakovost odločilna, tudi pri večjih nakladah.

To so različni projekti, ki so običajno namenjeni podjetjem, ki s tiskovinami tržijo svojo ponudbo. Najboljši primer je najbrž tiskanje etiket, pri čemer je očitno, zakaj mora biti delo opravljeno s poudarkom na kakovosti. Tiskanje etiket je lahko precej zahtevno, saj imamo različne izzive – ne samo, da gre za večje naklade, pogosto gre za neobičajne materiale ali kakšne posebne zahteve glede motiva, poleg tega so etikete pogosto namenjene nepravilno oblikovanim izdelkom, recimo steklenicam, kar lahko končno podobo popači. Jasno je, da pride v poštev le kakovostno tiskanje etiket, ki ga nudijo ugledni tiskarji. Pri tem seveda ne smemo pozabiti na druge odlike teh ponudnikov, saj še vedno pričakujemo dokaj hitro in zanesljivo tiskanje, pogosto se namreč s takšnimi tiskovinami precej mudi.

Vseeno moramo za kakovosten tisk pogosto poskrbeti tudi pri drugih nalogah, tudi reklamni letaki morajo biti navsezadnje dobro pripravljeni, če želimo z njimi doseči dober učinek. Poleg tega ne pozabimo, da kakovost nima veze le s kakovostjo samega natisa oziroma ločljivostjo motiva – gre tudi za druge detajle, ki pridejo še kako do izraza tudi pri tiskovinah, kot so reklamni letaki. Pri večjih nakladah moramo zagotoviti pravilno poravnavo, še posebej pri kakšnih nepravilno oblikovanih motivih, pogosto je treba upoštevati še druge naloge, recimo pregibanje ali perforacijo reklamnega gradiva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *