Vaje za hujšanje izberimo sebi primerno

Vaje za hujšanje so različno učinkovite, dobre rezultate dajejo predvsem aerobne vaje. Učinkovite aerobne vaje za hujšanje so predvsem tek, nordijska hoja, kolo, vaje na raznih trenažerjih in podobno. Tek sodi med učinkovite vaje za hujšanje, predvsem v časovnem smislu. V uri teka bomo porabili enako število kalorij, kot pri nekaj urah kolesarjenja. Med učinkovite vaje za hujšanje sodijo tudi športne aktivnosti, ki obremenijo čim več mišic. Primera sta plavanje in tek na smučeh. Kolesarjenje na drugi strani obremenjuje predvsem mišice na nogah, roke pa so bistveno manj obremenjene.
Zimsko plavanje v bazenih je tudi odličen način ogrevanja telesa, posebno dnevno dlje časa izpostavljenega nizkim temperaturam.

Izberimo vadbo, ki nas bo motivirala in navduševala

Nordijska hoja prav tako obremenjuje noge in roke. Sodi med dostopne vaje za hujšanje, pogojev in načinov za izvajanje je v Sloveniji v izobilju. Pogoj za učinkovitost je seveda intenzivnost gibanja ter pravilnost izvajanja. Pravilnost izvajanja je pomembna prav zaradi dodatne obremenitve zgornjega dela telesa. Dodatne koristi so krepitev mišic, izboljšanje postave, drže in usklajenega gibanja telesa, pridobivanje kondicije in moči, krepitev pljuč ter srca in ožilja. Katere vaje za hujšanje bomo izbrali je odvisno od več dejavnikov. V prvi vrsti tiste, ki so nam dostopne v širokem pomenu besede. Od tega da nam je izbrana aktivnost všeč ter imamo na drugi strani pogoje za opravljanje. Kolesarjenje ima časovno največji obseg pogojev v toplejših krajih dežele, v hladnejših je obseg manjši. Slabe pogoje kolesarjenja nadomesti kolesarjenje na trenažerju. Obstajajo v različnih izvedbah, predvsem se ločijo na samostojne naprave ter naprave združene s klasičnim kolesom. Bolj resne kolesarje zanima predvsem kombinacija trenažerja in klasičnega kolesa. To je največkrat kolo, s katerim sicer kolesarijo. Ostalim je pogosto bolj praktičen samostojen trenažer, saj je manjših mer, po vadbi se zanj brez težav najde prostor za shranjevanje. Če je korak stran vadbeni prostor bomo vaje za hujšanje na trenažerju tudi z večjim veseljem izvajali.  Več o primernih vajah si lahko preberet na lineasnella.si.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *